Kawasaki GPZ 600R rv85´

Od Filemóna

Zkušenosti majitele:

Po dlouhém čekání, kdy jsem sedlal Jawu 250 pérák a ČZ 175 sport, zakoupil jsem za těžce našetřené peníze Kawasaki GPZ 600 R. Po prvním projetí vskutku super mašina, která na mě dělala dojem mohutného stroje, ve kterém dřímala obrovská síla s kterou se setká každý začátečník . Během jednoho roku jsem zjistil vady, na které již upozorňují všechny motočasáky.

Za prvé, z tlumičů tekl olej jak z vodovodu ( to je nový gufera a prachovky ), žárovky hořely jedna za druhó, nesladěné ventily, podtlaky, motorovej olej měl najeto tak 30tis., rozvodový řetěz zralej na výměnu, nalomený nosník zadní bzdy, prostě bik o kterej nebylo postaráno.Udajných 45 000km, ale kdo ví kolik opravdu. Co taky čekat za 70 000k českých.

Pohodlí nic moc, pro řidiče nad 175cm. A spolujezdec musí (chudák) sedět, sice nad řidičem, ale na bobku miniaturních rozměrů. Vibrace jsou silně cítit u solujezdce hlavně ve stupačkách.

Na silnici se mašina po kompletním seřízení a opravení chová klidně , perfektně se vytáčí po omezovač, do zatáček padá úplně sama. Dvoupístkové brzdy jsou středně účinné a v horkých chvílích i agresivní. V rychlostech mezi 140-170km/h je nestabilní a chvěje se. Ale nad 170km/h se uklidní a drží, jenom je hodně velkej odpor větru což dělá malé a úzké plexi. Její spotřeba je zarážející, když jsem jezdil sám tak stále za 5,2 l na 100km. Zato ve dvou by žrala i trávu kolem silnice. Při společné jízdě s 750kou a ve stejném tempu, jsem měl spotřebu o třetinu větší.

Nechci nikoho zrazovat od kupi tohoto motociklu, je skvělej pro začátečníky na naučení, ale nejdřív si ji pořádně vyzkoušejte. Je to držák a dá se na ní najezdit hodně kilometrů ( a bez nehody ).

Ale koní není nikdy dost.

 

 

Technické údaje:
Kawasaki GPZ 600R
Motor:řadový čtyřválec,DOHC,16 ventilů,
Objem válců: 599 ccm
Výkon: 60 kW (81 k) při 10500 ot/min
Kroutící moment: 59 Nm při 6-8tis.ot/min
Převodovka: 6-ti stupňová
Sekundární převod: řetěz
Pohotovostní hmotnost: 214 kg
Objem nádrže: 18litrů (2,5l rezer.)
Pneu: 110/70 ZR 18, 140/90 ZR 18
Zrychlení 0-100: 4,3 s
Max. rychlost: 214 km/h
Cena: 75 000,- Kč (rv 85)v 97